Ali znate prepoznati neenakomerno oziroma nepravilno obrabo pnevmatik?

Pnevmatike so edini stik vozila s podlago. Z oprijemom in zagotavljanjem kratke zavorne poti vam nudijo varnost, zato je morate redno kontrolirati njihovo obrabo. Najbrž se, kot številni ostali vozniki, sprašujete »Kako preveriti obrabo pnevmatik?«. V pomoč smo zato pripravili nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali prepoznati nenavadno obrabo pnevmatik na vašem vozilu

Rich text

KAKO PREVERITI OBRABO PNEVMATIK?

Pnevmatike znamke Point S (tako kot tudi vse ostale) imajo t. i. indikator obrabe. Tega lahko opazite na tekalni površini, ko se profil zmanjša na 1,6 mm. Ko je indikator obrabe na 'višini' profila, je čas, da pnevmatiko zamenjate.

 

ZAKAJ SE PNEVMATIKA OBRABLJA

Pnevmatika se obrablja iz dveh razlogov:

  • 'Naravna' obraba, ki je posledica opravljenih voženj. Zaradi različnih načinov vožnje je nemogoče predvideti število kilometrov, ki jih boste prevozili s kompletom pnevmatik;
  • Nenaravna obraba ene ali več pnevmatik najverjetneje pomeni nepravilnost pri podvozju

 

OBRABA PNEVMATIKE NA NOTRANJI STRANI:

Če opazite, da se pnevmatika bolj obrablja na notranji strani, to pomeni:

  • Nepravilnost pri optiki podvozja
  • Napaka na vzmetenju

 

OBRABA PNEVMATIKE NA ZUNANJI STRANI:

Pnevmatika se na zunanji strani lahko obrablja zaradi različnih razlogov.

Zgodnja obraba na zunanji strani lahko pomeni nepravilno (premalo) napolnjene pnevmatike

 

OBRABA PO SREDINI TEKALNE POVRŠINE LAHKO POMENI:

Pnevmatika se je lahko poškodovala zaradi previsoke :

  • Hitrosti
  • Da je pnevmatika preveč napolnjena
  • Neenakomerna obraba
  • Nepravilnost pri optiki podvozja
  • Napake pri blažilnikih, volanskem mehanizmu

 

Preverjanje obrabe pnevmatik bistveno vpliva na večjo varnost vožnje. Če ste pri preverjanju opazili kaj od zgoraj naštetega, se čim prej posvetujete s strokovnjakom iz najbližjega servisa Point S.

 

Za več informacij obiščite vaš najbližji prodajni center Point S in se posvetujte s strokovnjakom.